Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010

Ημέρα για την εξάλειψη των φυλετικών διακρίσεων

Ενόψει της 21ης Μαρτίου, Διεθνούς Ημέρας για την εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων, αφιερώσαμε σήμερα λίγο από το χρόνο μας για συζήτηση και προβληματισμό πάνω στο θέμα αυτό. Η αφόρμηση δόθηκε από το παρακάτω σχετικό ποίημα, που μας έφερε η μαθήτρια του Α2, Ντανιέλα, και την ευχαριστούμε.

Όταν γεννιέμαι, είμαι μαύρος

Όταν μεγαλώσω, είμαι μαύρος

Όταν κάθομαι στον ήλιο, είμαι μαύρος

Όταν φοβάμαι, είμαι μαύρος
Όταν αρρωσταίνω, είμαι μαύρος

Κι όταν πεθαίνω, ακόμα είμαι μαύρος

Κι εσύ λευκέ άνθρωπε

Όταν γεννιέσαι, είσαι ροζ

Όταν μεγαλώνεις, γίνεσαι λευκός

Όταν κάθεσαι στον ήλιο, γίνεσαι κόκκινος

Όταν κρυώνεις, γίνεσαι μπλε

Όταν φοβάσαι, γίνεσαι κίτρινος

Όταν αρρωσταίνεις, γίνεσαι πράσινος

Κι όταν πεθαίνεις, γίνεσαι γκρι

Και λες εμένα έγχρωμο;



Ποίημα που έχει γράψει ένα παιδί από την Αφρική και προτάθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως το καλύτερο ποίημα του 2006.

7 σχόλια:

  1. Γεια σου Λένα. Καλή επιτυχία στο blog σου... Μου το είπε σήμερα η Μαρία Στ. Καλό Πάσχα και χαιρετισμούς στο Γιάννη...

    Γιάννης Παν.
    http://teleytaiothranio.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είσαι καλά και ευχαριστώ! Φιλιά στη miss Jenny(...)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δονάτος Διαμάντης20 Μαρτίου 2010 στις 10:49 μ.μ.

    Σε μια ζωή αποκτούμε τα χρώματα του ουράνιου τόξου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλή η παρατήρησή σου, Δονάτε! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι απλά τέλειοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!<3
    μαρία-λουίζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. το γράψαμε και στα ελληνικά κυρία Περισπωμένη!!!!αχαχαχαχαχααχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλά που είστε και εσείς να μασ διασκεδάζεται!!!!!!!!

    Λ Α1!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή