Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2020

Ο μικρός πρίγκιπας (στίχοι-μουσική)

Με αφορμή το απόσπασμα από το βιβλίο "Ο μικρός πρίγκιπας" του Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ, που περιλαμβάνεται στην 3η ενότητα της Νεοελληνικής Γλώσσας Β΄ Γυμνασίου αλλά και στα κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, απολαύσαμε σήμερα τα παρακάτω σχετικά τραγούδια από τη Μελίνα Κανά και τον Μάριο Φραγκούλη.

Είχα για φίλο ένα τύπο
που΄ χε ΄ένα αστέρι για κήπο
μ΄ένα λουλούδι μόνος του ζούσε
και τ΄αγαπούσε πολύ.
Ήταν ξανθά τα μαλλιά του
φώτιζαν τη μοναξιά του
πρίγκηπας ήταν κι όπου γυρνούσε
όλο ρωτούσε γιατί.
Πέταξε πριν απ΄τη δύση
ήλιος στους ήλιους να ζήσει
είπε η ζωή του πάντα είναι λίγη
και πρέπει να φύγει μακριά.
Φεύγουν τα χρόνια περνάνε
ποιος ξέρει τώρα πού να΄ναι
και ποιον προφήτη
κανείς να ρωτήσει
αν θα γυρίσει ξανά.


Αν μπορούσα και εγώ
στο μικρό σου πλανήτη
αν ζητούσες να 'ρθω
να μην σ' έχει η λύπη.
Τον παλιό μου εαυτό
θα τον άφηνα πίσω
τον κρυμμένο ουρανό
της καρδιάς σου να ζήσω.
Στο μακρινό σου το αστέρι
να μου κρατάς σφιχτά το χέρι
μικρέ μου πρίγκηπα κοιμήσου
κι εγώ θα μείνω εδώ μαζί σου.
Αν ζητούσες να 'ρθω
στο μικρό σου τ' αστέρι
αν μπορούσα να δω
της ψυχής σου τα μέρη.
Θα νικούσα το εγώ
που εδώ με κρατάει
έναν κόσμο να βρω
και τους δυο να χωράει.
Στο μακρινό σου το αστέρι
να μου κρατάς σφιχτά το χέρι
μικρέ μου πρίγκηπα κοιμήσου
κι εγώ θα μείνω εδώ μαζί σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου