Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Εκδρομή στην Καστοριά!












Μόλις επιστρέψαμε από την Καστοριά πραγματοποιώντας για άλλη μια φορά μια όμορφη εκδρομή και αποκομίζοντας ευχάριστες εντυπώσεις.
Με σύμμαχό μας τον ανοιξιάτικο καιρό αλλά και την ευγένεια των καλών μας οδηγών φτάσαμε στο πρώτα στο Δισπηλιό.Στο Δισπηλιό ανακαλύφθηκε τυχαία το 1932 ο πρώτος λιμναίος οικισμός του 5.000 π.Χ. περίπου, που δείχνει ότι η Καστοριά είχε κατοικηθεί από τους Νεολιθικούς χρόνους. Στον χώρο των ανασκαφών που άρχισαν το 1992 δημιουργήθηκε το πρώτο Ελληνικό Οικομουσείο και διαμορφώθηκε μία αναπαράσταση του προϊστορικού Λιμναίου Οικισμού με καλύβες πάνω σε ξύλινες πλατφόρμες μέσα στη λίμνη, οι οποίες διαθέτουν σκεύη οικιακής χρήσης και εργαλεία της εποχής. Βρίσκεται πάνω στη λίμνη της Καστοριάς περίπου 500μ. από το χωριό. Η ξενάγησή μας ήταν υπέροχη και η επαφή μας με τη νεολιθική εποχή μοναδική!


Στη συνέχεια ο πολυπόθητος ..ελεύθερος χρόνος για φαγητό, αγορά, βόλτες και φωτογραφίες…
Συνεπείς στο ραντεβού μας για τη σπηλιά του Δράκου, που πρόσφατα άνοιξε τις πύλες του για το κοινό. Ευχάριστη ξενάγηση, εντυπωσιακοί σταλαγμίτες και σταλακτίτες, καταπληκτικές λιμνούλες.
Συνεχίσαμε την παραλίμνια διαδρομή μας και φτάσαμε στην ιερά μονή της Παναγίας της Μαυριώτισσας με τις αγιογραφίες στους εξωτερικούς τοίχους και έναν πλάτανο 900 ετών.
Φυσικά το κέφι, το γέλιο και το τραγούδι (με λίγο χορό!) εντός του λεωφορείου δεν περιγράφονται...
Και του χρόνου!!!

Τρίτη 27 Απριλίου 2010

Αποτελέσματα 17ου διαγωνισμού μαθητικών εντύπων

Πηγή: http://www.look4studies.com/ekpaideusi-teleutaia-nea.html
Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού μαθητικών εντύπων, που διοργάνωσε και φέτος η εφημερίδα "ΤΑ ΝΕΑ". Οι συμμετοχές υπήρξαν πολλές και μάλιστα πολύ εντυπωσιακές! Αποδεικνύεται για ακόμη μια φορά πόσο δυνατή είναι η πένα των μαθητών και πόσο ουσιαστικός είναι ο λόγος τους... Συγχαρητήρια σε όλους!!! Και του χρόνου!!!

Τα βραβεία σε έντυπα του γυμνασίου
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
«Μαθητική έπαλξη» Γυμνάσιο Αγίας Παρασκευής Γεροσκήπου Πάφου- Κύπρος
ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ
«ΚουκουΒάγια» Γυμνάσιο Βαγίων, Θήβα
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΩΝ
«Κόντρα» Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Γέρακα
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ
«ΚάSΟS» Γυμνάσιο Κάσου
ΕΠΑΙΝΟΣ
«3D ΡRΕSS», ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ «ΔΟΜΝΑ ΒΙΖΒΙΖΗ»

Τα βραβεία σε έντυπα του λυκείου
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
«Ανεμοδείκτης» Γενικό Λύκειο Βουνάργου Ηλείας
ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ (από κοινού σε δύο έντυπα)
«Αναζητήσεις» 5ο Λύκειο Νίκαιας
«Πείραμα» 1ο Λύκειο Περάματος
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (από κοινού σε δύο έντυπα)
«ΔΙΑΚΟΣΜΟΣ...ΕΚΤΟΣΥΛΗΣ» Λύκειο Νέας Γενιάς Ζηρίδη
«τρΕΛα» 3ο Λύκειο Αργους
ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΩΝ
«τα Νέα των Νέων» 2ο Γενικό Λύκειο Χορτιάτη
ΕΠΑΙΝΟΙ Φέτος θα δοθούν τρεις έπαινοι σε λύκεια, καθώς ήταν αρκετά τα έντυπα των μαθητών που ξεχώρισαν για τη δουλειά τους.
«ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ», 6οΛΥΚΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
«ΣΩΡΕΙΤΗΣ», ΕΠΑΙΝΟΣ- ΧΙΟΥΜΟΡ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΣΤΡΟΥΣ
«FRΕDDΟ», ΕΠΑΙΝΟΣ- ΕΙΔΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ, 6οΕΙΔΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Ειδικό βραβείο «Παιδιά πρόσφυγες» σε συνεργασία με την Υπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες (από κοινού σε δύο σχολεία)
«Ο ΠΑΛΜΟΣ ΤΟΥ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ», ΛΕΟΝΤΕΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΗΣΙΩΝ
«5οΟΥΣΙΑ... ΕΝ ΤΥΠΩ», 5οΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

Η κριτική επιτροπή Μέλη της κριτικής επιτροπής ήταν ο γελοιογράφος Κώστας Μητρόπουλος, ο Αντώνης Σανουδάκης, φιλόλογος και συγγραφέας, ο Μανώλης Πιμπλής, δημοσιογράφος-βιβλιοκριτικός και ο Μηνάς Βιντιάδης (ως πρόεδρος της επιτροπής), υπεύθυνος ειδικών εκδόσεων της εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ».

Η απονομή των βραβείων του 17ου Διαγωνισμού Μαθητικών Εντύπων θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 8 Μαΐου στην Ενωση Συντακτών (ΕΣΗΕΑ), Ακαδημίας 20.

Κυριακή 25 Απριλίου 2010

Το 2ο μεγαλύτερο ενυδρείο στον κόσμο

Στην Ιαπωνία βρίσκεται το 2ο μεγαλύτερο ενυδρείο στον κόσμο (στο Ντουμπάι συναντάται το 1ο όπου πρόσφατα προκλήθηκαν ρωγμές) και η τεχνητή δεξαμενή περιέχει 7.500 κυβικά μέτρα νερού. Φιλοξενεί πολλά είδη ψαριών, φάλαινες και καρχαρίες. Απολαύστε το παρακάτω βίντεο.

Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

Βιβλιοπαρουσίαση (3)

Η ιστορία του γάτου που έμαθε σ' ένα γλάρο να πετάει
Κάποτε ένας γλάρος που πετούσε μαζί με την ομάδα του πάνω από μια μολυσμένη θάλασσα παγιδεύτηκε στη μαύρη κηλίδα. Ο γλάρος κατάφερε μετά από μεγάλη προσπάθεια να βγει, πέταξε αλλά έπεσε σ’ ένα μπαλκόνι, όπου έμενε ένας μαύρος γάτος. Εκεί έκανε ένα αυγό και αμέσως μετά ξεψύχησε. Ο γάτος είχε δώσει το λόγο του να προσέξει το αυγό και να μάθει το γλαρόνι να πετάει. Τελικά το αυγό έσπασε και ο γάτος με τους φίλους του ονόμασαν το γλαροπούλι Καλότυχη. Την πρόσεχαν, την τάιζαν και συχνά συμβουλεύονταν μια εγκυκλοπαίδεια. Η Καλότυχη ήθελε να πετάξει κάποια στιγμή, δεν το έδειχνε όμως. Οι γάτοι αποφάσισαν να την μάθουν να πετάει, αφού κατάλαβαν τη μεγάλη της επιθυμία. Αρχικά την πήγαν σ’ ένα διάδρομο και την καθοδηγούσαν στο πέταγμα χωρίς όμως αποτέλεσμα. Αποφάσισαν να ζητήσουν βοήθεια από τους ανθρώπους και τελικά η Καλότυχη πέταξε. (Αλεξάνδρα Αθ., Α1)


Η ιστορία του γάτου που έμαθε σ' ένα γλάρο να πετάει
Κάποτε ήταν ένα κοπάδι γλάρων και ταξίδευαν για ώρες στη θάλασσα. Μια γλαροπούλα, η Κεγκά, πολύ σύντομα θα γεννούσε ένα γλαρόνι. Κάποια στιγμή η Κεγκά βούτηξε στον ωκεανό και καθώς ξαναβγήκε στον αφρό διαπίστωσε ότι οι φτερούγες της ήταν κολλημένες μεταξύ τους από μια πετρελαιοκηλίδα. Μόλις κατάφερε να βγει από εκεί, πέταξε για λίγο και στη συνέχεια έπεσε σ’ ένα μπαλκόνι που ήταν ξαπλωμένος ένας γάτος. Η Κεγκά παρακάλεσε το γάτο να μάθει το γλαρόνι να πετάει, να μη το φάει και να το μεγαλώσει, διότι αυτή δε θα κατάφερνε να ζήσει. Ο γάτος ακολούθησε κατά γράμμα τις συμβουλές της και τα κατάφερε περίφημα. (Μάγδα Χ., Α2)

Λίτσα Ψαραύτη, Ανάσες και ψίθυροι του δάσους
Σ’ ένα απέραντο λόφο με πολλά δέντρα ζούσε ένα σύνολο από σπάνια ζώα. Τα παιδιά της περιοχής εκείνης τα ταλαιπωρούσαν και πολλές φορές τα σκότωναν. Έτσι, κάθε χρόνο αυξανόταν το ποσοστό της εξαφάνισης.
Η Δασική Υπηρεσία του Εθνικού Δρυμού πήρε δραστικά μέτρα έτσι ώστε τα ζώα να αυξάνονται και όχι να μειώνονται. Σ’ αυτή την προσπάθεια πήραν μέρος πολλά παιδιά. Βοηθούσαν τα ζώα και τα φρόντιζαν. Τους πρόσφεραν αγάπη και έτσι πέτυχαν το σκοπό τους.
Ένα δυστύχημα όμως άλλαξε τη χαρά των παιδιών. Ένας βασιλικός αετός, ο οποίος είχε πιαστεί σε μια παγίδα, έχασε τη ζωή του. Τα παιδιά, επειδή τον αγαπούσαν πάρα πολύ, αποφάσισαν να τον θάψουν στο κέντρο του Εθνικού Δρυμού, δίπλα στον αγαπημένο του χώρο.
Μερικές μέρες αργότερα έφεραν από μια άλλη χώρα διάφορα τραυματισμένα ζώα, τα οποία τα φρόντιζαν και όταν έγιναν καλά τα άφησαν ελεύθερα στον Εθνικό Δρυμό. Κάθε χρόνο οι επισκέπτες όλο και αυξάνονταν, για να δουν τον πανέμορφο καταπράσινο Εθνικό Δρυμό. (Ντανιέλα Τρ., Α2)

Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Ένα παραμύθι σχετικό... με "Το πιο γλυκό ψωμί"

Η Σοφία από το Α2 μας έφερε και παρουσίασε στη τάξη ένα άγνωστο σε εμάς παραμύθι που κάνει λόγο για το ψωμί -πάντα στα πλαίσια του αγαπημένου μας παραμυθιού "Το πιο γλυκό ψωμί"(Λογοτεχνία Α΄γυμνασίου

Οι τρεις νάνοι

Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Κυριακή 18 Απριλίου 2010

Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Βιβλιοπαρουσίαση (2)

Η καλύβα του μπαρμπα-Θωμά
Το μυθιστόρημα αυτό μας διηγείται την τεράστια προσπάθεια που κάνει ένας άνθρωπος, για να αποκτήσει την ελευθερία του. Ο μπαρμπα- Θωμάς είναι ένας δούλος που αγαπάει τους ανθρώπους χωρίς να κάνει διακρίσεις. Το αφεντικό του όμως αναγκάστηκε να τον πουλήσει μαζί με το γιο της δούλας της Ελίζας. Τελικά, ύστερα από πολλές ταλαιπωρίες και βάσανα, ο δεύτερος σώθηκε, αλλά ο μπαρμπα- Θωμάς πιστεύοντας στο Θεό και στο δίκαιο είχε μαρτυρικό θάνατο. (Αγγελική Τρ., Α2)

Η καλύβα του μπαρμπα-Θωμά
Ο μπαρμπα- Θωμάς είναι ένας δούλος που πιστεύει πολύ στο Θεό και στο δίκαιο. Αγαπάει όλους τους ανθρώπους, λευκούς και μαύρους, χωρίς διάκριση, κάνει πάντα το καλό και δέχεται αδιαμαρτύρητα τη μοίρα του. Όμως στο τέλος πεθαίνει με μαρτυρικό θάνατο. Η ιστορία αυτή μας δείχνει ότι όλοι οι άνθρωποι θέλουν να είναι ελεύθεροι. (Ευγενία Δημ., Α1).

Η ιστορία του γάτου που έμαθε σ΄ ένα γλάρο να πετάει
Το βιβλίο μας μιλά για ένα γάτο, το Ζορμπά, ο οποίος μια μέρα, ενώ καθόταν στο μπαλκόνι του σπιτιού του, έπεσε ένας μολυσμένος γλάρος. Ο γλάρος λεγόταν Κενγκά και μετά από συζήτηση με το γάτο τον έπεισε, αφού η ίδια θα πέθαινε, να φροντίσει το αυγό που θα γεννούσε και να το μάθει να πετάει. Πράγματι ο Ζορμπάς με τη βοήθεια των φίλων του κατάφερε και πραγματοποίησε τις υποσχέσεις του. (Χρήστος Φωτ., Α2)

Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Οδυσσέας Ελύτης (μελοποιημένα ποιήματα)

Με τη Γ΄γυμνασίου σήμερα στο μάθημα της Λογοτεχνίας ακούσαμε μελοποιημένα ποιήματα του Οδυσσέα Ελύτη, καθώς το σχολικό εγχειρίδιο περιλαμβάνει αποσπάσματα από την ποιητική σύνθεση " Το Άξιον Εστί". Απολαύσαμε λοιπόν:

  • Με το λύχνο του άστρο (Το Άξιον Εστί)
  • Ένα το χελιδόνι (Το 'Αξιον Εστί)
  • Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ (Το Άξιον Εστί)
  • Τα τζιτζίκια (Τα ρω του έρωτα)
  • Μαρίνα (Τα ρω του έρωτα)
  • Το παράπονο (Τα ρω του έρωτα)
  • Ο Αγαμέμνων (Τα ρω του έρωτα)
  • Όμορφη και παράξενη πατρίδα (Ο Ήλιος ο Ηλιάτορας)

Αυτό όμως που ζήτησαν τα παιδιά να ξανακούσουν - ήδη το είχαμε προσεγγίσει ως παράλληλο κείμενο με το ποίημα του Κ.Π.Καβάφη "Όσο μπορείς"- είναι "Το παράπονο" σε μουσική Δημήτρη Παπαδημητρίου. Τραγουδά η Ελευθερία Αρβανιτάκη.



ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ
Εδώ στου δρόμου τα μισά
έφτασε η ώρα να το πω
άλλα είναι εκείνα που αγαπώ
γι' αλλού γι' αλλού ξεκίνησα.

Στ' αληθινά στα ψεύτικα
το λέω και τ' ομολογώ.
Σαν να 'μουν άλλος κι όχι εγώ
μες στη ζωή πορεύτηκα.

Όσο κι αν κανείς προσέχει
όσο κι αν το κυνηγά,

πάντα πάντα θα 'ναι αργά
δεύτερη ζωή δεν έχει.

Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Μία άνοιξη γεμάτη κοράλλια στο Νέο Ψηφιακό Πλανητάριο του Ιδρύματος Ευγενίδου

ηγή: Ευγενίδειο Ίδρυμα)
Σε μια βουτιά στα υπέροχα νερά των κοραλλιογενών υφάλων, μας προσκαλεί από την Τετάρτη 14 Απριλίου 2010 το Ίδρυμα Ευγενίδου. Την ευκαιρία δίνουν, η νέα ταινία θόλου «Κοράλλια και Ύφαλοι», που προβάλλεται στον τεράστιο θόλο του Νέου Ψηφιακού Πλανηταρίου και βέβαια η ειδική θεματική έκθεση «Κοράλλια και Κοχύλια», η οποία διοργανώνεται σε συνεργασία με το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και φιλοξενείται στους χώρους του Ιδρύματος.
Το κοινό θα έχει κατ’ αρχήν τη χαρά να παρακολουθήσει την πετυχημένη ταινία θόλου «Κοράλλια και Ύφαλοι», που φέρει την υπογραφή της Mac Gillivray Freeman Films . Η ταινία, μέσα από μία εναλλαγή απίστευτων εικόνων των εκείνων ζωντανών οργανισμών που φιλοξενούνται στα πανέμορφα νερά των κοραλλιογενών υφάλων, αποκτά μια μοναδική διάσταση!
Οι Κοραλλιογενείς Ύφαλοι αποτελούν τα πλουσιότερα οικοσυστήματα στη θάλασσα, ένα ιδανικό περιβάλλον για αναρίθμητες μορφές ζωής. Στο Μεγάλο Κοραλλιογενή Ύφαλο, που παρουσιάζεται στην ταινία θόλου «Κοράλλια και Ύφαλοι», περισσότερα από 400 είδη κοραλλιών, 1500 είδη ψαριών, 4000 είδη μαλακίων, θαλάσσιες χελώνες, δελφίνια κ.ά., βρίσκονται σε μία φυσική, εκπληκτική αλλά ευαίσθητη, βιολογική ισορροπία.
Οι θεατές θα ταξιδέψουν, μαζί με γνωστούς επιστήμονες, σε υφάλους που ελάχιστες κάμερες έχουν φιλμογραφήσει και θα προσπαθήσουν να κατανοήσουν τους λόγους που ακόμη και αυτά τα πιο "αθώα" μέρη του πλανήτη μας κινδυνεύουν ή έχουν ήδη αρχίσει να κινδυνεύουν με καταστροφή. Γιατί η θεαματική ταινία «Κοράλλια και Ύφαλοι» επιθυμεί να προβάλλει τις σπάνιες φυσικές ομορφιές της Γης, θυμίζοντας σε όλους μας ότι: "Δεν κληρονομούμε τον πλανήτη από τους γονείς μας... Αντίθετα τον δανειζόμαστε από τα παιδιά μας".

Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Μέλι και παστέλι για τις αρκούδες του Νυμφαίου

(πηγή:http://epirusgate.blogspot.com/)
Μέλι και παστέλι «έβρεξε» στο Νυμφαίο για τις δεκατρείς αρκούδες που ζουν στο Περιβαλλοντικό Κέντρο του «Αρκτούρου» στην ορεινή Φλώρινα, σε μια συμβολική κίνηση για την προστασία της αρκούδας. Ένα γιγαντιαίο παστέλι είκοσι μέτρων, που παρασκευάστηκε από τη Λέσχη Ελλήνων Αρχιμαγείρων και έχει μπει ήδη στο βιβλίο Γκίνες, 50 γλυπτά αρκουδάκια από μέλι και 14 μεγάλα μπισκότα μελιού και βουτύρου που παρασκεύασε ο σεφ - ζαχαροπλάστης Στέλιος Παρλιάρος, προσφέρθηκαν στις αρκούδες που ξύπνησαν από τη χειμερία νάρκη.«Οι αρκούδες μαζεύτηκαν στην περίφραξη από νωρίς. Μύρισαν από μακριά τη μυρωδιά του μελιού που αποτελεί μια από τις πιο αγαπημένες τροφές τους. Περίμεναν με ανυπομονησία αλλά ευτυχώς δεν μάλωσαν αφού οι ποσότητες ήταν μεγάλες και υπήρχαν άφθονα γλυκά για όλες τους» λέει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ η υπεύθυνη επικοινωνίας της Περιβαλλοντικής Οργάνωσης, Βάσω Πετρίδου. Προσθέτει δε, η σημερινή εκδήλωση είχε έναν συμβολικό χαρακτήρα. «Οφείλουμε να προσφέρουμε μια γλυκιά ζωή σε αυτά τα αιχμάλωτα ζώα που έχουν κακοποιηθεί και έγιναν αντικείμενο εκμετάλλευσης από τον άνθρωπο σε ζωολογικούς κήπους ή σε τσίρκο, ώστε να ευαισθητοποιηθεί ο κόσμος για την προστασία των ελεύθερων αρκούδων» τονίζει χαρακτηριστικά. Σημειώνει πάντως ότι δεν πρέπει ποτέ να ταϊζουμε αρκούδες που πλησιάζουν σε κατοικημένες περιοχές γιατί μπορεί να συνηθίσουν να αναζητούν το ανθρώπινο χέρι για να τις θρέψει ενώ η φύση έχει προβλέψει να αναζητούν μόνες την τροφή τους.

Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

Βιβλιοπαρουσίαση

Στα πλαίσια του μαθήματος της Λογοτεχνίας είχαμε να επιλέξουμε ένα βιβλίο και να το διαβάσουμε κατά τη διάρκεια των διακοπών του Πάσχα. Τα προτεινόμενα βιβλία προέρχονται από την ξένη λογοτεχνία και είναι:
- Η καλύβα του μπαρμπα-Θωμά (Χάριετ Μπίτσερ Στόου)
-Ο Ασπροδόντης (Τζακ Λόντον)
-Η ιστορία ενός γάτου που έμαθε το γλάρο να πετάει (Λουίς Σεπούλβεδα)

Σήμερα διαβάσαμε τις πρώτες περιλήψεις:

Η καλύβα του μπαρμπα-Θωμά
Περίπου το 1850 σ’ ένα χωριό της Αμερικής, το Κεντάκι, ξεκινάει η ιστορία του μπαρμπα-Θωμά,, του Τζορτζ, της Ελίζας και των άλλων σκλάβων που ήθελαν να ζήσουν ελεύθεροι. Η ζωή τους μέσα στις βαμβακοφυτίες ήταν δύσκολη. Ο κύριος Σέλμπι είχε χρέη και πούλησε τον μπαρμπα-Θωμά. Περνούσε καλά στην οικογένεια που τον πήρε, ώσπου πέθανε το αφεντικό και η κόρη του αφεντικού του. Ύστερα πουλήθηκε και δούλευε στα κτήματα του κυρίου Λέγκρι, μέχρι που ήρθε ο γιος του κυρίου Σέλμπι και τον πήρε. Στο τέλος, ο μπαρμπα-Θωμάς πεθαίνει και δεν μπορεί να ξαναδεί την οικογένειά του.(Μαρία Μαργ., Α1)
Ο Ασπροδόντης
Το μυθιστόρημα του Ασπροδόντη είναι ένα μυθιστόρημα δράσης με ένα λύκο που μικρός είχε απομακρυνθεί από την αγέλη του. Στην αρχή τον είχε αιχμαλωτίσει ένας κακός άνθρωπος που πλήρωνε και έβαζε τον Ασπροδόντη να παλεύει με άλλα σκυλιά. Ο Σμιθ, ένας φιλόζωος άνθρωπος, έμαθε για τις κυνομαχίες και τον έκλεισε στη φυλακή. Μετά ανέλαβε αυτός τον Ασπροδόντη, τον εξημέρωσε και τον πρόσεχε με όλη του την φροντίδα. (Χρήστος Γκ., Α1)

Η ιστορία ενός γάτου που έμαθε το γλάρο να πετάει
Μια φορά ήταν ένας γλάρος, η Κεγκά, που πολύ σύντομα θα γεννούσε ένα υπέροχο γλαρόνι. Η Κεγκά εκεί που ταξίδευε έπεσε σε μια πετρελαιοκηλίδα. Έπειτα σηκώθηκε και πέταξε μέχρι το μπαλκόνι ενός γάτου πελώριου, μαύρου και χοντρού. Η Κεγκά, επειδή ήξερε ότι θα πεθάνει, ζήτησε από το γάτο να της υποσχεθεί τρια πράγματα. Ο γάτος πράγματι έκανε έτσι: δεν έφαγε το αυγό, κατάφερε να μεγλώσει το γλαρόνι και να το μάθει να πετάει. (Ματίνα Φιλ., Α2)

Κυριακή 11 Απριλίου 2010

Ηχώ = Ζωή

Ένας ξυλοκόπος περπατούσε κάποτε με το γιο του στο δάσος. Ξαφνικά το παιδί γλίστρησε και έπεσε. Ένας δυνατός πόνος διαπέρασε το κορμί του και ασυναίσθητα φώναξε δυνατά : “ΑΑαααα” Με έκπληξη άκουσε μια φωνή από το δάσος…. “ΑΑαααα” Γεμάτος περιέργεια ξαναφώναξε: “Ποιος είσαι”, αλλά η μόνη απάντηση που πήρε ήταν: “Ποιος είσαι” Το αγόρι νευρίασε και φώναξε δυνατά: “Είσαι ένας δειλός…” και η φωνή του απάντησε: “Είσαι ένας δειλός…” Αμέσως γύρισε στον πατέρα του γεμάτος απορία και ρώτησε : “Μπαμπά τι συμβαίνει;” “Γιε μου,” απάντησε ο ξυλοκόπος “Πρόσεξε!” Και μετά φώναξε και αυτός “Σ’ ευχαριστώ, ήσουν υπέροχος!” και η φωνή απάντησε: “ Σ’ ευχαριστώ ήσουν υπέροχος!” Ο πατέρας ξαναφώναξε: “Σ’ αγαπώ πραγματικά!”, και η φωνή απάντησε: “Σ’ αγαπώ πραγματικά!”. Το παιδί ξαφνιάστηκε αλλά ακόμα δεν μπορούσε να καταλάβει τι συμβαίνει… Τότε ο πατέρας του εξήγησε: “Το φαινόμενο αυτό οι άνθρωποι το ονομάζουν Ηχώ” αλλά εγώ το λέω…ΖΩΗ.

Η ζωή σου δίνει πάντα αυτά που της δίνει και εσύ. Η ζωή είναι ο καθρέφτης των πράξεων σου.
Αν θες κατανόηση και σεβασμό, δώσε κατανόηση και σεβασμό.
Αν θες οι άνθρωποι να έχουν υπομονή και αγάπη, δείξε εσύ πρώτος υπομονή και αγάπη.
Αυτός ο κανόνας της φύσης ισχύει παντού.
Να θυμάσαι πάντα, σαν την Ηχώ, ό,τι δώσεις θα πάρεις…
Η ζωή σου δεν είναι σύμπτωση αλλά καθρέφτης των ιδίων σου των πράξεων
.

Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

Αβγό...φατσες!!!






Have an eggcelent (...) day!