Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

Καλοκαίρι στην Ελλάδα!

14 σχόλια:

  1. Αυτη ειναι η Ε Λ Λ Α Δ Α ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το Β2...από Α2...πλησιάζει ο καιρός που θα το ανταμώσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα Λαλάρια όμως κ.Λένα;Γιατί δεν τα βάλατε;Τις Κουκουναριές;Προτείνουμε συνεργασία για fotos από Μάνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν θέλετε, κυρία Φ., φτιάξτε μας ένα κολάζ από Μάνη και με πολλή χαρά να το αναρτήσουμε. Όσο για τα Λαλάρια, δεν καταφέραμε να πάμε, τις Κουκουναριές απλώς τις απολαύσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το post πώς μου ..ξέφυγε; Κοιτούσα την ομηρική απαγγελία. :))

    Τι πανέμορφες φωτό είναι αυτές; Φαντάζομαι, εσύ θα τις τράβηξες, Ελένη. Μπράβο!

    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ το ηλιοβασίλεμα!!!Αυτές οι παραλίες που είναι?Είναι πολύ ωραίες.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι φωτό προέρχονται από καλοκαιρινές διακοπές στις Β.Σποράδες(Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. kuria 8a er8ete ton 15augousto stin gliki...exoume megalo panigiri ekei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπορεί να περάσω από το χωριό σας την Πέμπτη, γιατί θα είμαι στο σχολείο. Την ημέρα της Παναγίας θα είμαι στο χωριό του άντρα μου.Θυμάμαι πάντως ότι έχετε μεγάλο πανηγύρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πως και θα είστε στο σχολείο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάθε Πέμπτη στη διάρκεια του καλοκαιριού το σχολείο ανοίγει για οποιονδήποτε χρειαστεί κάτι. Κάποιος καθηγητής είναι υπεύθυνος κάθε φορά. Τώρα είναι η σειρά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α κατάλαβα!Εδω έκανε και σεισμό....και ευτυχώς που δεν ήταν πολύ δυνατός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κυρια με την Α και την Β 8α ανταμώσετε ξανα.... με μας την ΄Γ; (Μαρινα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα περνάτε όποτε μπορείτε από το σχολείο.Θα έχουμε επικοινωνία όπως και να έχει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή