Γεμάτη ενθουσιαμό και χαρά η ομάδα ERASMUS+ των μαθητριών που μετακινήθηκαν στο Ντούτζε της Τουρκίας μετέφεραν τα βιώματα στους συμμαθητές τους μέσα από μια παρουσίαση και απάντησαν σε ερωτήσεις που προέκυψαν. Έζησαν και μετέδωσαν τρόπους γισ τη βελτίωση της ευημερίας των μαθητών και τη
διαχείριση του άγχους τους.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου