Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Μουσική παρακαταθήκη...


Θάλασσες, μέσα στα μάτια σου θάλασσες
και με ταξίδευες, σαν το καράβι κι έλεγες:
Θα σ' αγαπώ με τα καλοκαίρια
με τρικυμίες και με βροχές
με μαξιλάρι τα δυο μου χέρια
θα ονειρεύεσαι ό,τι θες

Ένα ποτήρι θάνατο θα πιω, απόψε να μεθύσω
Τα καλοκαίρια πες μου πώς μπορώ
μονάχη* μου να ζήσω
Ένα ποτήρι θάνατο θα πιω απόψε να μεθύσω
σε μονοπάτι αδιάβατο θα βγω,
θα βγω να σε ζητήσω
*[Μητροπάνος: μονάχος]

Θάλασσες, μέσα στα μάτια σου θάλασσες
και με ταξίδευες, σαν το καράβι κι έλεγες:
Θα σ' αγαπώ, μη μου συννεφιάζεις
σαν αμαρτία και σαν γιορτή
Μάθε στα μάτια μου να διαβάζεις
όσα** με λόγια δε σου 'χω πει


 

Μικρά κι ανήλιαγα στενά και σπίτια χαμηλά μου
Βρέχει στη φτωχογειτονιά
βρέχει και στην καρδιά μου, 

Αχ ψεύτη κι άδικε ντουνιά, 
π' άναψες τον καημό μου
Είσαι μικρός και δεν χωράς
 τον αναστεναγμό μου

Οι συμφορές αμέτρητες, δεν έχει ο κόσμος άλλες
Φεύγουν οι μέρες μου βαριά
σαν της βροχής τις στάλες,

Αχ ψεύτη κι άδικε ντουνιά...


Μια εκδρομή είναι η ζωή μου

Με μαγική διαδρομή

Έγιναν φίλοι μου και οι εχθροί μου

Και τραγουδάμε με μια φωνή

Εμένα και ο θάνατος
Μου φαίνεται γιορτή
Ένα λαχείο ειν' η ζωή
Ας είναι κι αμορτί
Λουλούδια για το χάροντα
Μπουζούκι και κιθάρα
Κι ένα ανοιχτό περίπτερο
Να πάρουμε τσιγάρα

Μια εκδρομή είναι η ζωή μου
Που θα τελειώσει κάποτε
Μα έπαιξα, γέλασα
Με την ψυχή μου
Και δεν κουράστηκα
Δεν έπληξα ποτέ

3 σχόλια:

  1. Υποκλίνομαι, προσκυνώ το ταλέντο του Δ.Μητροπάνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. geia sas kuria xronia polla!!!!!!ki auto to pasxa itan uperoxo!!!!!!!!!!!!!!eseis pos perasate??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χριστός ανέστη, Ηλιάνα! Χρόνια πολλά, καλή σου πρόοδο! Ωραία περάσαμε και φέτος...Πλησιάζει ο καιρός που θα τα πούμε...Ξεκουράσου λίγο ακόμα, γιατί εσείς θα έχετε αρκετή κούραση με τις εξετάσεις σ' ένα μήνα...Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή