Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Τα στάδια στη ζωή ενός ανθρώπου!


4 ετών: Ο μπαμπάς μου μπορεί να κάνει τα πάντα!
7 ετών: Ο μπαμπάς ξέρει τόοοσα πολλά!
8 ετών: Ο μπαμπάς μου δεν ξέρει τελικά και τόσα πολλά.
12 ετών: Ο μπαμπάς μου δεν ξέρει τι του γίνεται.
14 ετών: Ο πατέρας μου; Άσε καλύτερα!
21 ετών: Ωχ, πάλι αυτός μπροστά μου!
25 ετών: Κάτι ξέρει για το θέμα ο πατέρας μου αλλά όχι και πολλά πράγματα.
30 ετών: Θα πρέπει να μάθω τι ξέρει ο πατέρας μου για το θέμα.
35 ετών: Πριν αποφασίσουμε, ας ζητήσουμε και τη γνώμη του μπαμπά.
50 ετών: Τι άραγε να πίστευε ο πατέρας γι΄αυτό?
60 ετών: Τελικά ο πατέρας μου είχε τεράστια εμπειρία!
65+ετών: Α, ρε πατέρα! Μακάρι να ζούσες και να μιλούσαμε σήμερα οι δυο μας!

4 σχόλια:

  1. Ελένη, μου ήρθε "κουτί" η ανάρτησή σου! Το θέμα μας,σήμερα,αφορούσε τις σχέσεις των γονιών με τα παιδιά. Την εκμεταλλεύτηκα στο έπακρο. Άρεσε μάλιστα πάρα πολύ και στους μαθητές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είσαι καλά, Βάσω!Είναι από τα ωραία που μας στέλνουν καλοί φίλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 5 Χρονών: Σε αγαπώ μανούλα!!!
    10 Χρονών: Καλά οτι πεις μαμά
    16 Χρονών: Η μαμά μου είναι πολυ ενοχλητική!
    18 Χρονών: Θέλω να φύγω από αυτό το σπίτι..
    25 Χρονών: Μαμά, είχες δίκιο!
    30 Χρονών: Θέλω να γυρισω πίσω στο σπίτι της μαμάς!
    50 Χρονών: Δέν θέλω να χάσω την μαμά μου!
    70 Χρονών: Θα'δινα τα παντα,να'ταν εδώ η μαμά μαζι μου!
    Οπως και αυτό είναι παρόμοιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλό και αυτό...Σ' ευχαριστώ, Αγγελική γ΄!

    ΑπάντησηΔιαγραφή