Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Γλυκές αναμνήσεις...από την Γ ΄ Γυμνασίου 2013!!!



15 σχόλια:

  1. Κυρία ειναι ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ωραία που έχουε περάσει!!!
    Ευχαριστούμε πολύ.
    Ευτέρπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς τη Βάσια μας!!!Σε λίγες μέρες έρχεσαι!!!Τέλεια!
    Κα Ευτέρπη, σε φιλώ! Καλή ξεκούραση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ναιιιιιι!!!! <3
    οταν κατευω κυρια να κανονισουμε ολα τα παιδια απο την ταξη , να ερθετε και εσεισ και η κυρια Γκαρτζονικα και να παμε στο ποταμι βολτα!!!!.....
    θα ειναι κ ο Αγγελοσ, να ημαστε παλι οπωσ παλια!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βεβαίως!!! Θα περιμένουμε πώς και πώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ωραιααα!!!! Θα το κανονίσουμε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσια τι κάνεις; Καλά είσαι; Πότε θα έρθεις στην Ελλάδα; Τέλειο το βιντεάκι με τις φωτογραφίες. Πότε πέρασαν τρία χρόνια!

      Διαγραφή
  7. μια χαρά είμαι!!!!.. στις 7 Ιουλίου θα είμαι κάτω :)))
    όντως πέρασαν πολύ γρήγορα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πω πω!!!
    Τρία ολόκληρα χρόνια μαζί και τώρα πρέπει να φύγουμε...θα μου λείψει το σχολείο μας και εσείς!!! :') :D
    Αλλά πιστεύω πως δεν θα χαθούμε!!! ;-)
    Και ΝΑΙ εννοείται πως θα βρεθούμε το Καλοκαίρι πάλι όλοι μαζί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άντε, ...πισίνα τώρα! Δε μπορώ άλλες συγκινήσεις...Έχουμε και το διευθυντή που φεύγει... Αμάν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαχαχαχαχαχα...Όλα τα καλά και όλα τα άσχημα φέτος έπεσαν!!!
    Τίποτα δεν θα είναι ίδιο του χρόνου!!!
    Πισίνα,Θάλασσα,Ποτάμι και τσοκολάτο όλοι μέρα....γτ το καθισιό όλη μέρα που το πάτε!!!!!!!!
    Αααχχχ Καλοκαιράκι...από τα καλύτερα θα είναι... :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αλέξανδρε σίγουρα θα κανονισουμε να συναντηθούμε ολοι μαζιιι!!!!
    Λίγο ποταμάκι ;))..... Αλλα να έρθουν και οι κυρίες θα ειναι ακόμα καλύτερα!!!!!!! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γεια σας κυρια..
    Τι κανετε..?
    Πολυ ωραιο το βιντεο.!!
    Σημερα πηγαμε στο γυμνασιο..(εγω,ο Βασιλης και ο Αλεξανδρος.)και δεν σας βρηκαμε ..
    Απεργιες παλι..??? :)))
    Περιστερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ! Πέρι μου, τι κάνεις; Πόσο μας λείπετε!!!Πάρα πολύ! έκανα απέργία πρώτη φορά στη ζωή μου! Μάλλον την Τετάρτη θα επιστρέψω. Αν μπορέσετε, ελάτε πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλα ειμαι και εμενα μου λειπετε παρα πολυ..!
    Αμα μπορεσουμε θα ερθουμε.
    Περιστερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή