Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Ξεκινώντας το ταξίδι μας με ...τους διαδραστικούς πίνακες...!

Αυτήν την εβδομάδα εγκαινιάσαμε τους διαδραστικούς πίνακες και οι εντυπώσεις μας είναι μοναδικές!!! Στις αίθουσες των τμημάτων Α1 και Α2 συνταξιδέψαμε με τον Οδυσσέα στο μάθημα "Ομήρου Οδύσσεια", όπως παρουσιάζεται μέσα από το εκπαιδευτικό λογισμικό "Ομηρικά έπη". Έπειτα, κάθε παιδί τοποθετούσε τον κάθε σταθμό της περιπλάνησης του ήρωα πάνω στο σχετικό χάρτη και τον αντιστοιχούσε με τωρινές τοποθεσίες! Πράγματι, λοιπόν, η μάθηση γίνεται παιχνίδι...Καλή μας συνέχεια!!!

2 σχόλια:

  1. Απ'ό,τι μπορώ να διακρίνω στις φωτογραφίες πρέπει να είναι ο Epson, κινεζικής κατασκευής.

    Χαίρομαι, Ελένη μου, που είσαι τόσο ενθουσιασμένη, αφού σας βοήθησε στο μάθημα της Οδύσσειας. Εγώ, αντιθέτως, δεν μπορώ να πω ότι έχω τις ίδιες αντιδράσεις. Προσπάθησα να το χρησιμοποιήσω στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών και συγκεκριμένα να κάνω γραμματική, χωρίς κάποια εφαρμογή του υπολογιστή. Μπορώ να πω ότι κουράστηκα. Ούτε με το δάκτυλο ούτε με τη γραφίδα κατάφερα να γράψω τον παθητικό μέλλοντα και αόριστο με τους ίδιους ρυθμούς που θα το έκανα στον κλασικό πίνακα. Μπαίνεις, βλέπεις, στον πειρασμό να χρησιμοποιήσεις χρώματα και, αν δεν είσαι αρκετά εξοικειωμένος, μπερδεύεσαι με τις συνεχείς εναλλαγές γόμας, στυλό, χρώματος, κλπ. Όσο για το σβήσιμο του πίνακα, στο τέλος έβαλα μαθητή να το κάνει αλλά και αυτός βαρέθηκε, γιατί δεν έσβηνε καλά.

    Ελπίζω να μην γκρίνιαξα πολύ αλλά κυρίως να μη σου χάλασα τον ενθουσιασμό.

    11 Φεβρουαρίου 2011 6:40 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε καταλαβαίνω απόλυτα, Βάσω μου.Στο γράψιμο δυσκολεύομαι και εγώ αλλά δεν πειράζει, καλός είναι και ο κλασικός πίνακας. Σκέφτομαι όμως παραδείγματα συντακτικού Αρχαίων είτε από το βιβλίο του μαθητή είτε από το φλασάκι μου να τα δουλεύουμε καλύτερα στο διαδραστικό. Πάντως κάποιο υλικό από τα λογισμικά είναι καλό, όπως και η σύνδεση κάθε τάξης με το διαδίκτυο! Οψόμεθα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή